Kvinner-i-rød-bil-snakker-til-mann-utenfor-bil

Kontakt oss

Hvis du har et spørsmål, se gjerne om du finner svaret under ofte stilte spørsmål og svar, eller send inn ditt spørsmål til kundeservice via ‘kontakt oss’-skjemaet.

Esso-kjeden i Norge driftes av Certas Energy Norway AS og ved å trykke på linken blir du videresendt til deres nettsider.

Ofte stilte spørsmål og svar

Vennligst send oss din tilbakemelding via ‘Kontakt oss’-skjemaet.

Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle om din opplevelse hos oss og ønsker alle tilbakemeldinger velkommen. 

For å få hjelp til alle spørsmål om ditt kort, slik som faktura, konto, rabatter og lignende, er det en av våre samarbeidspartnere som kan hjelpe deg:

Esso Card™: WEX Europe Services – Kundeservice | ESSO CARD™

Trumf: Kundeservice - Trumf.no

Esso MasterCard hos SEB Bank: Kundeservice - Esso Mastercard

365 Direkte hos Danske Bank: Kundeservice | 365Direkte

Vennligst send følgende informasjon via ‘Kontakt oss’-skjemaet.

  1. Kjøpsdato og kjøpssted/stasjon
  2. Produkttype, mengde og pumpenummer hvis du har dette
  3. Siste 4 tall på kortet benyttet for betaling
Vennligst kontakt kundeservice hos din kortutsteder for å få reservasjonen opphevet. Det er bankene som har praksis om reservasjon før tanking starter. Reservasjonen skal i utgangspunktet oppheves umiddelbart etter at tanking er ferdig, uten at du trenger å gjøre noe. Det kan av og til hende at beløp blir stående, og da er det banken som må kontaktes for å få opphevet reservasjonen. 
Ønsker du å snakke med kundeservice, kan du nå oss på telefonnummer 67 52 24 00 mellom kl. 09.00 og 16.00 på hverdager.