Ofte stilte spørsmål og svar
Følg linken under for å finne informasjon om stasjoner i ditt område Våre stasjoner
For mer informasjon om de ulike produktene vi selger: Drivstoff til bilen – bensin og diesel av høy kvalitet | Esso
Vennligst send oss din tilbakemelding via ‘Kontakt oss’-skjemaet.
Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å fortelle om din opplevelse hos oss og ønsker alle tilbakemeldinger velkommen.
For å få hjelp til alle spørsmål om ditt kort, slik som faktura, konto, rabatter og lignende, er det en av våre samarbeidspartnere som kan hjelpe deg:
Esso Card™: WEX Europe Services – Kundeservice | ESSO CARD™
Trumf: Kundeservice - Trumf.no
Esso MasterCard hos SEB Bank: Kundeservice - Esso Mastercard
365 Direkte hos Danske Bank: Kundeservice | 365Direkte
Vennligst send følgende informasjon via ‘Kontakt oss’-skjemaet.
- Kjøpsdato og kjøpssted/stasjon
- Produkttype, mengde og pumpenummer hvis du har dette
- Siste 4 tall på kortet benyttet for betaling
Vennligst kontakt kundeservice hos din kortutsteder for å få reservasjonen opphevet. Det er bankene som har praksis om reservasjon før tanking starter. Reservasjonen skal i utgangspunktet oppheves umiddelbart etter at tanking er ferdig, uten at du trenger å gjøre noe. Det kan av og til hende at beløp blir stående, og da er det banken som må kontaktes for å få opphevet reservasjonen.
Ønsker du å snakke med kundeservice, kan du nå oss på telefonnummer 67 52 24 00 mellom kl. 09.00 og 16.00 på hverdager.